2009. augusztus 10., hétfő

Tripla csokis Haladjunkmertnemérekrá

Ma sütit ígértem a rémeknek,de semmi kedvem se volt sütni.Mégis addig rágták a fülemet,hogy engedtem az elnyomásnak,ami ugye része a rendszernek.Egy kitétellel,az egész nem tarthat tovább 30 percnél!
A képen látható alapanyagokból AS (Ahogy Sikerül) szabvány szerinti mennyiséget kavartam össze.Én a fakanalat csak keverésre használtam,de a bátrabbak bele is reszelhetik.A lényeg,ne legyen híg a massza.Fontos!A csomagolóanyagot mindenről le kell szedni,a tojást pedig nem árt lemosni feltörés előtt (nem röhögni,nekem nem mindig ugrik be azonnal)!A végeredményt a kacsasütő jénainak az aljába öntöttem,amit előtte kiolajoztam,lisztezni nem érdemes mert megég.
Előmelegített sütőbe 20 perc alatt megsütöttem.Akkor jó,amikor úgy néz ki mint ha még éppen nem lenne jó.Értitek ugye?Akkor tökéletes a végeredmény,amikor kívül picit megkérgesedik,de belül még ragacsos,lágy.
A sütőből kivéve 4-5 perc hülés után fellehet kockázni.
Nem érdemes nagyon apróra vágni,mert akkor a folyamatosan nyúlkáló kezek között,véletlenül se sikerül egy darabot se saját fogyasztásra megmenteni!
Nagyobb család esetén kisebb adag készítése veszélyes lehet.
Előforduló mellékhatások:monokli,megharapott ujj,idegen könyék a bordáinkközött,farba szúrt villa,stb.





2 megjegyzés:

Ledorka írta...

Ide vele, de izibe'! :))

Timi írta...

Késő!Már csak 4 db névvel ellátott darab maradt :)))