2011. május 31., kedd

Hoztam ezt azt..

...mostanában nem varrtam, ezért mutatni sincs mit. Viszont hoztam egy macipárna szabásmintát, amit szerintem nagyobbacska gyerkőcök is meg tudnak varrni. Ez cseppet sem mellékes, vészesen közeleg a nyáriszünet. Már most elkezdem összeszedni az ötleteket, mivel fogom lefoglalni az unatkozó kölkeket :)
Van itt még valami, igaz semmi köze a kézművességhez. Egy ideje, új terepre tévedtem. Egy kanadai ingatlanhirdető céget képviselek a Tiszántúli régióban. Bőven van még mit tanulnom, de már most tetszik, izgalmas :)
Had ragadjam meg az alkalmat, hogy elmondjam, folyamatosan keresünk eladó és Kiadó ingatlanokat Kanadai ügyfeleink számára (nálunk nincs közvetítői jutalék). Nem csak magánszemélyek, közvetítők jelentkezését is várjuk, számukra remek üzleti lehetőséget kínálunk.
És most akkor következzék a szabásminta, nyáriszünetre fel!

3 megjegyzés:

atira írta...

Szia ! Békés megyében is kerestek ingatlanokat ? Köszönöm a mintát.

Timi írta...

Igen, Békés megyében is! Nagyon szívesen, vannak még további jópofa mintáim is a gyűjteményembe, időről időre, hozok majd egyet :)

inga írta...

XIII kerület érdekel?
ari a szabásminta, köszi :)