2011. október 27., csütörtök

Mormilla

Bibzi babája ruhát, és nevet kapott.
Ami a ruhát illeti, hát igen...talán nem kéne mutogatnom :)

DE ha megtudjátok varrás közben mi mindent csináltam még, már láthatjátok, nem is olyan kis teljesítmény :)
Ebédet főztem (leves kifutott, palacsinta leégett), szellőztettem, orrporszívóztam Bibzinek, pelust cseréltem, porszívóztam a kiborított kaját, begyújtottam, ehhez előbb fát is kellett behoznom, leszedtem Bibzit a szekrényről, aztán szökésből hoztam vissza a bejárati ajtótól.....ilyesmik.
Névadás: kérdeztem Bibzit, hogy hívják a babáját, gyorsan rávágta, Mormilla! Alig akarta engedni hogy lefotózzam, ebédnél is a hóna alatt volt.

3 megjegyzés:

Erzsébet írta...

Annyira aranyos mind a kettő :-))
ennek a lánynak még a szeme sem áll jól :-*

Zsóka írta...

Cuki a kiscsajod :)

Timi írta...

Erzsi ami azt illeti, igen bitang.
Köszi Zsóka! :)