2011. június 28., kedd

Borsoo almatortája, kicsit másként

Borsoonál, csodás almatorta receptet találtam , amit egy kicsit átvariáltam , talán nem haragszik meg érte :)
A felhasznált alapanyagok:
A tésztához 
20 dkg vegyes liszt (rizs, kukorica, rétes)
15 dkg margarin
csipet só
1 tk cukor
2 ek víz
Az össze mókusolt tésztát, 30 percre hűtőbe tettem.
Addig egy tálba összekevertem a következőket:
40 dkg magozott meggy 
10 dkg magozott cseresznye
1 ek cukor
A kizsírozott formába, belelapítottam a tésztát, rátettem a gyümölcsöket, a tetejére rászeleteltem
2 db almát.
4 evőkanál nem túl édes baracklekvár ment a tetejére, és ugrás a sütőbe, persze nélkülem.
Előmelegített sütőben 40 percig sült.
Elfogyott hat száj által 10 percen belül :)
Köszi az ötletet Borsoo! 


Egy szelet finomság :)

2 megjegyzés:

atira írta...

Köszi az ötletet.

borsoo írta...

Nagyon jól néz ki, pont sütit "követelnek" a gyerkőceim, úh. biztos ezt is ki fogom próbálni. Nagyon jó ötlet a meggy-cseresznye töltelék :)