2014. november 2., vasárnap

Baglyok és gomba.

Szia mindenki!
Régen jártam itt, mutatom mik születtek nálam mostanában. Mert nem tétlenkedtem ám addig sem míg nem írtam új bejegyzést. A pöttyös pamutblúzból amit még korábban szereztem, baglyok születtek. Ezek most nem gyapjúval, hanem szilikonos vatelinnel vannak töltve. Moshatóak, a gyapjúhoz képest viszonylag gyorsan száradnak.
Tegnap este lettem készen egy puha, ölelgetni való gombával, amit polárból és pamutból varrtam, ez is vatelinnel töltött.
...és már mutatom is.


A figurákat itt tudod megvásárolni : Cukotás holmik.
Mit kapsz, ha nálam vásárolsz? A kiszemelt figurán túl, a figurára fordított időmet és figyelmemet, a varrás örömét, és szeretetét, amivel feltöltöttem őket. Hálát, hogy az én munkáim közül választottál.
Amit Te adsz nekem azzal ha nálam vásárolsz, sokkal több mint gondolnád. Egy kézműves családot támogatsz, egy otthon dolgozó anyát. Segítesz hogy tovább dolgozhassak. Elismered a kézműves termékek értékét, és a vásárlásoddal mások felé is ezt közvetíted. A gyermekednek is ezt tanítod.
Köszönöm! :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönök mindent Dr. Ellen! Miután felvettem Önnel a kapcsolatot, hogy segítsek abbahagyni a válást a férjemtől, a férjem abbahagyta a válási papírok kitöltését, és a dolgok már sokkal jobbak. Ahogy mondtad, az egész válási folyamatot törölték, a rossz nő, aki problémákat okozott a házasságomban, elhagyta a férjemet, és most nagyon boldogok vagyunk együtt. Ezt az élettapasztalatot megosztom mindenkivel, aki hasonló kihívásokkal néz szembe párkapcsolatában, házasságában vagy bármilyen más kérdésben. , elérheti Dr Ellent a WhatsApp +1(815)564-3618 telefonszámon
A következő varázslatokban jártas:
* szerelmi varázslatok
* házassági varázslatok
* pénzvarázslat
* gyönyörű varázslat
* szerencse varázslat
* Szexuális vonzás varázslatok
* AIDS gyógyító varázslat
* Kaszinó-barlang
* Eltávolították az elátkozott barlangokat
* Védő varázslat
* lottó varázslat
* Szerencsés varázslatok
* Termékenységi varázslat
* Telekinézis gyűrű 💍
E-mail: ellenstpellcaster@gmail.com
Whatsapp +1(815)564-3618

Unknown írta...

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák Vegye fel vele a kapcsolatot e-mailben: ellenspellcaster@gmail.com Whatsapp +2349074881619