2014. október 18., szombat

Manók a csíkos trikóból.

Még tegnap elkészítettem a manóbelsőket, de végül nem tudtam befejezni és készre varrni őket. Nem igazán láttam magam előtt, mit is csinálok. Aztán reggel már biztosabb voltam magamban, majd nekiláttam a sapik varrásának. Gyönyörű napos idő volt, kiültem a folyosóra napfürdőzni. Nem is igazi folyosó ez, amolyan izé. Egy régi parasztházban lakunk, az előző tulajdonos beüvegezte a verandát, meglehetősen hányaveti módon. Téliesítettnek cseppet sem nevezhető, de ilyen szép időben jó oda kiülni. Zenéket hallgattam, néztem a kertben játszó gyerekeimet, a lüke macskáinkat akik lelkesen szurkoltak hogy a madarak leessenek a tujáról, s közben sorra elkészültek a kis csíkoskák.
Arra gondoltam, megörvendeztethetnek még valakit a tél során.
Amit kapsz ha megvásárolod ezeket a kis csíkosokat.
6 db vicces, 10 cm alacsony, gyapjúval töltött manót, akik bár egyformának tűnnek, mégsem azok.
Remek csüngő díszei lehetnek polcnak, ablaknak, karácsonyfának, de kísérhetik az ajándékaidat is.
Amit te adsz nekünk.
Támogatod a kézművességet, segítesz hogy tovább dolgozhassak, és mások felé  azt közvetíted, az újrahasznosított termékek is értéket képviselnek.
Köszönöm! :)
U.i: A fotón látható fém kis fát, Payafa készítette. Remekül lehet használni fotózáshoz, bár eredetileg ékszerfának készült.






2 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönök mindent Dr. Ellen! Miután felvettem Önnel a kapcsolatot, hogy segítsek abbahagyni a válást a férjemtől, a férjem abbahagyta a válási papírok kitöltését, és a dolgok már sokkal jobbak. Ahogy mondtad, az egész válási folyamatot törölték, a rossz nő, aki problémákat okozott a házasságomban, elhagyta a férjemet, és most nagyon boldogok vagyunk együtt. Ezt az élettapasztalatot megosztom mindenkivel, aki hasonló kihívásokkal néz szembe párkapcsolatában, házasságában vagy bármilyen más kérdésben. , elérheti Dr Ellent a WhatsApp +1(815)564-3618 telefonszámon
A következő varázslatokban jártas:
* szerelmi varázslatok
* házassági varázslatok
* pénzvarázslat
* gyönyörű varázslat
* szerencse varázslat
* Szexuális vonzás varázslatok
* AIDS gyógyító varázslat
* Kaszinó-barlang
* Eltávolították az elátkozott barlangokat
* Védő varázslat
* lottó varázslat
* Szerencsés varázslatok
* Termékenységi varázslat
* Telekinézis gyűrű 💍
E-mail: ellenstpellcaster@gmail.com
Whatsapp +1(815)564-3618

Unknown írta...

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák Vegye fel vele a kapcsolatot e-mailben: ellenspellcaster@gmail.com Whatsapp +2349074881619