2014. október 16., csütörtök

Cica baba

Íme a bébi kardigán második élete. 25 cm magas, pufi képű, kicsit álmos szemű kézzel varrott cicó. Neve nincs, majd az új gazdája ad neki.
Úgy gondoltam, minden figurának lesz egy születés leírása, hogy bárki ismeretlenül is közelebb kerülhessen hozzá.
Fukszia cica érkezése
Ha ezt a figurát megvásárolod, azzal az alábbiak is a birtokodba kerülnek.
Átkerékpározva a fél várost, haza vittem a kis kardigánt, kézzel kimostam és kiteregettem. Türelmetlenül nézegettem, megszáradt e már a napon, majd mikor igen, magammal vittem a varrós dobozomhoz. Itt aztán kézbe vettem forgattam, gondolkodtam rajta mi is legyen. Abi dicsérte: ó de szép, ó de puha, még meleg a naptól. Mi lesz belőle? Baba?
Igen, baba.
Majd elővettem a gyapjút, fejet formáltam belőle. És mindeközben sorra kapta a szebbnél szebb érzéseket, Abi érintéseit. Beszélt hozzá, becézte, minél inkább hasonlított egy babára annál inkább. Testet varrtam, kitömtem, közben zenét hallgattam és éreztem valami szép dolog történik.
Zenén, érzéseken és becézésen túl, a babával kapsz az életünkből öt órahossza osztatlan figyelmet, ennyi idő kellett hozzá, hogy a kardigánból baba legyen.
Amit te adsz nekünk, ha megveszed:
Támogatsz egy kézműves családot, hozzájárulsz a környezetvédelemhez, segítesz nekem tovább dolgozni. Azzal ha a babát megmutatod másoknak is, azt hirdeted, a régi is képes megújulni, ezzel észrevétlenül te is megújulsz. :)
Köszönöm.






2 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönök mindent Dr. Ellen! Miután felvettem Önnel a kapcsolatot, hogy segítsek abbahagyni a válást a férjemtől, a férjem abbahagyta a válási papírok kitöltését, és a dolgok már sokkal jobbak. Ahogy mondtad, az egész válási folyamatot törölték, a rossz nő, aki problémákat okozott a házasságomban, elhagyta a férjemet, és most nagyon boldogok vagyunk együtt. Ezt az élettapasztalatot megosztom mindenkivel, aki hasonló kihívásokkal néz szembe párkapcsolatában, házasságában vagy bármilyen más kérdésben. , elérheti Dr Ellent a WhatsApp +1(815)564-3618 telefonszámon
A következő varázslatokban jártas:
* szerelmi varázslatok
* házassági varázslatok
* pénzvarázslat
* gyönyörű varázslat
* szerencse varázslat
* Szexuális vonzás varázslatok
* AIDS gyógyító varázslat
* Kaszinó-barlang
* Eltávolították az elátkozott barlangokat
* Védő varázslat
* lottó varázslat
* Szerencsés varázslatok
* Termékenységi varázslat
* Telekinézis gyűrű 💍
E-mail: ellenstpellcaster@gmail.com
Whatsapp +1(815)564-3618

Unknown írta...

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619