2014. október 15., szerda

Újrakezdés

Hát bizony régen jártam erre. Sok minden történt velünk az elmúlt években, jó és kevésbé jó dolgok egyaránt. Zömmel azt hiszem a vacak dolgok voltak túlnyomórészben, ezért nem is beszélnék róla túl sokat.
Életemnek ebben a szakaszában megérett a blogom a megújulásra, így elhatároztam, rendbe szedem a dolgokat, új fejléc, háttér, és új bejegyzés.
Tartalmilag egy kicsit lesz csak más mint régen. A jelentős különbség abban fog megmutatkozni, hogy cukotaságaim az újrahasznosítás jegyében születnek majd. 
Elhatároztam hogy a semmiből, a sehonnan létrehozok valamit amiben otthonosan és komfortosan mozgok, talán mások örömére is. Az évek során elhasználódtam, meg is koptam kicsit kívül is, belül is, a régi pulóverekhez és kabátokhoz hasonlatosan, s a belőlük varrott új tárgyakon keresztül én is újraszületek kicsit. Szóval ez egy terápiás blog lesz, amolyan öngyógyító varrásos, remélem megszépülnek általam a régi holmik, ahogyan talán én is megszépülök tőlük. :)


3 megjegyzés:

ritarenata írta...

varrás-varázs

Unknown írta...

Köszönök mindent Dr. Ellen! Miután felvettem Önnel a kapcsolatot, hogy segítsek abbahagyni a válást a férjemtől, a férjem abbahagyta a válási papírok kitöltését, és a dolgok már sokkal jobbak. Ahogy mondtad, az egész válási folyamatot törölték, a rossz nő, aki problémákat okozott a házasságomban, elhagyta a férjemet, és most nagyon boldogok vagyunk együtt. Ezt az élettapasztalatot megosztom mindenkivel, aki hasonló kihívásokkal néz szembe párkapcsolatában, házasságában vagy bármilyen más kérdésben. , elérheti Dr Ellent a WhatsApp +1(815)564-3618 telefonszámon
A következő varázslatokban jártas:
* szerelmi varázslatok
* házassági varázslatok
* pénzvarázslat
* gyönyörű varázslat
* szerencse varázslat
* Szexuális vonzás varázslatok
* AIDS gyógyító varázslat
* Kaszinó-barlang
* Eltávolították az elátkozott barlangokat
* Védő varázslat
* lottó varázslat
* Szerencsés varázslatok
* Termékenységi varázslat
* Telekinézis gyűrű 💍
E-mail: ellenstpellcaster@gmail.com
Whatsapp +1(815)564-3618

Unknown írta...

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619