2014. október 15., szerda

Újrakezdés

Hát bizony régen jártam erre. Sok minden történt velünk az elmúlt években, jó és kevésbé jó dolgok egyaránt. Zömmel azt hiszem a vacak dolgok voltak túlnyomórészben, ezért nem is beszélnék róla túl sokat.
Életemnek ebben a szakaszában megérett a blogom a megújulásra, így elhatároztam, rendbe szedem a dolgokat, új fejléc, háttér, és új bejegyzés.
Tartalmilag egy kicsit lesz csak más mint régen. A jelentős különbség abban fog megmutatkozni, hogy cukotaságaim az újrahasznosítás jegyében születnek majd. 
Elhatároztam hogy a semmiből, a sehonnan létrehozok valamit amiben otthonosan és komfortosan mozgok, talán mások örömére is. Az évek során elhasználódtam, meg is koptam kicsit kívül is, belül is, a régi pulóverekhez és kabátokhoz hasonlatosan, s a belőlük varrott új tárgyakon keresztül én is újraszületek kicsit. Szóval ez egy terápiás blog lesz, amolyan öngyógyító varrásos, remélem megszépülnek általam a régi holmik, ahogyan talán én is megszépülök tőlük. :)


1 megjegyzés: