2014. október 17., péntek

Nyuszifiú

Tegnap a kék kasmír fiú pulcsi volt a soros. Délután nekiültem, a varrógépem is előkerült, mert az előzőnapi kézi varrástól megfájdult a csuklóm és a fájdalom elég kitartónak bizonyult. Nem szeretnék ízületi gyulladással kínlódni, úgy határoztam hát, ez a baba géppel fog varródni.
Az asztal túlsó végére mellém telepedett a nagylányom Szami, ő tanult én fejet formáltam. Közben kérdezgetett, mit hogy fogok csinálni, segített ötletelni, mi készüljön a fejhez. Időközben Abi is mellénk kucorodott, ő a megfontolt hat éves, sorra vette a lehetőségeket.
- Ez a pulcsi túl kicsi. Olyan babás. Nem adod inkább nekem?
- Nem, nem, ebből baba lesz.
- Szerintem csinálj egeret, az talán kijön belőle.
- Annál egy kicsivel nagyobb valamire gondoltam.
- Elefánt? Á, az nem fog ráférni, talán egy fület kifut.
- Csináljak egy fület?
- Jaj de ijesztő! A fül aminek feje nőtt! Nem az nem jó, senki nem veszi meg, bár disznósajtban szokott fül lenni, abba jó lesz.
- Szerintem nem akar majd játszani vele senki.
- Legyen inkább nyuszi.
- Répával?
- Nem gondoltam répára, de végül is a gazdája adhat majd neki.
- Oké, legyen nyuszi.
- Legyen!
És kiszabtam a testet, megtöltöttem gyapjúval. Eleinte nagy volt a fejetlenség, de miután a helyére került, határozottan nyunyónak tűnt. Azért megkérdeztem még a fiúkat is.
- Szerintetek mi ez? - Bendi óvatosan rákérdezett.
- Ööööö, egy nyuszi?
- Ühüm. Domi szerinted?
- Részeg gumikacsa.
- Te! Most komolyan. Látszik hogy ez egy nyuszi?
- Nem. - És vigyorgott a büdös kölök, imádom a gödröcskéket az arcán.
- Szét csikizlek! Addig fuss míg van mivel!
- Jó, jó nyuszi, szép kis nyuszi, csak ne csikizzél már!
Megnyugodtam hogy felismerhető :) Még megkapta a sminkjét, fotózáshoz készen várta a reggelt.
Mit kapsz ha megvásárolod ezt a figurát?
Sok nevetést, viháncolást, gyerekzsivajt. Kezem munkáját, 3,5 óra figyelmet,  csupa szép gondolatot. Kókuszos süti illatát, kávé zamatát, a gyapjú és kasmír puhaságát.
Amit te adsz nekünk.
Elismerést a kézműves munka iránt, amiért hálás vagyok neked. Lehetőséget hogy tovább dolgozhassak. Esélyt, hogy még sok figura születhessen.
Nem mellékesen, megmentesz egy régi holmit a pusztulástól és a szemétteleptől. Azzal hogy így teszel, mások felé is ezeket az értékeket közvetíted.
Köszönöm!











1 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönök mindent Dr. Ellen! Miután felvettem Önnel a kapcsolatot, hogy segítsek abbahagyni a válást a férjemtől, a férjem abbahagyta a válási papírok kitöltését, és a dolgok már sokkal jobbak. Ahogy mondtad, az egész válási folyamatot törölték, a rossz nő, aki problémákat okozott a házasságomban, elhagyta a férjemet, és most nagyon boldogok vagyunk együtt. Ezt az élettapasztalatot megosztom mindenkivel, aki hasonló kihívásokkal néz szembe párkapcsolatában, házasságában vagy bármilyen más kérdésben. , elérheti Dr Ellent a WhatsApp +1(815)564-3618 telefonszámon
A következő varázslatokban jártas:
* szerelmi varázslatok
* házassági varázslatok
* pénzvarázslat
* gyönyörű varázslat
* szerencse varázslat
* Szexuális vonzás varázslatok
* AIDS gyógyító varázslat
* Kaszinó-barlang
* Eltávolították az elátkozott barlangokat
* Védő varázslat
* lottó varázslat
* Szerencsés varázslatok
* Termékenységi varázslat
* Telekinézis gyűrű 💍
E-mail: ellenstpellcaster@gmail.com
Whatsapp +1(815)564-3618